جاب سنٹر کے کارکنان ‘کام پر واپس آنا غیر محفوظ محسوس کرتے ہیں’

By | April 19, 2021

ایک یونین نے دعوی کیا ہے کہ بہت سے جاب سنٹر کارکنان کورونا وائرس کے بارے میں مسلسل خدشات کے پیش نظر دفتر واپس آنے سے خود کو محفوظ محسوس نہیں کرتے ہیں۔

 

پبلک اینڈ کمرشل سروسز (پی سی ایس) یونین نے 1،299 ممبروں کا سروے کیا اور بتایا کہ پانچ میں سے تین کارکن واپس جانے کے بارے میں غیر محفوظ محسوس کرتے ہیں۔

 

اس میں کہا گیا ہے کہ فوائد کے دعوؤں پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے ذاتی طور پر انٹرویوز میں سے “اکثریت” کو فون پر دور سے کیا جانا چاہئے۔

 

یونین نے خبردار کیا ہے کہ اس مسئلے کے نتیجے میں صنعتی کاروائی ہوسکتی ہے۔

پی سی ایس نے پایا کہ سروے میں شامل 21 فیصد عملہ کچھ یقین کے ساتھ کہہ سکتا ہے کہ وہ برطانیہ بھر میں ملازمت کے مراکز میں روبرو دعویدار تقرریوں سے نمٹنے کے لئے “محفوظ محسوس کرتے ہیں”۔

 

یونین کا کہنا ہے کہ یونیورسل کریڈٹ اور دیگر فوائد کے ل-ذاتی طور پر انٹرویو کا زیادہ تر حصہ دور سے کیا جانا چاہئے۔

 

12 اپریل کے بعد ، ملازمت کے مراکز میں ، خاص طور پر 18-24 عمر گروپ میں ، ذاتی طور پر انٹرویو کی تعداد بڑھتی جارہی ہے۔

 

بی بی سی سمجھتی ہے کہ خدشات ہیں کہ حکومت زیادہ سے زیادہ افراد کو ذاتی طور پر ملازمت کے مراکز کا دورہ کرنے کی خواہاں ہے لہذا ان کا اندازہ “شرائط” کے لئے کیا جاسکتا ہے۔

 

اس کا مطلب یہ ہے کہ کچھ لوگ ان کے فوائد کو ان سے لیا گیا دیکھ سکتے ہیں ، اگر وہ کچھ طرز عمل کی شرائط کو پورا نہیں کرتے ہیں۔

 

ممکنہ صنعتی کارروائی

 

پی سی ایس کے جنرل سکریٹری مارک سیروٹکا نے کہا ، “یہ نتائج ہمارے ممبروں کو ہر روز محسوس ہونے والے غم اور مایوسی کی عکاسی کرتے ہیں۔”

 

“کام اور پنشن (ڈی ڈبلیو پی) کے ہزاروں محکمہ عملہ وبائی مرض کے دوران گھر سے محفوظ طور پر دعویداروں کو مدد فراہم کررہا ہے – صرف منطقی وجہ جس سے وہ مکمل طور پر دوبارہ کھلنے پر زور دیتے ہیں وہ ہے کیونکہ انتظامیہ کا کمزور دعویداروں کی منظوری کا جنون۔”

 

انہوں نے مزید کہا کہ یونین کے ذریعہ اکٹھے کیے گئے اعدادوشمار کو “وزرا کو ایک مضبوط اشارہ بھیجنا چاہئے” کہ انہیں “ممکنہ صنعتی کارروائی سے بچنے کے لئے” جلد ہی عملے سے ملنے کی ضرورت ہے۔

 

ڈی ڈبلیو پی کے ترجمان نے کہا: “اس وبائی صورتحال کے دوران ، ملازمت کے افراد کھلے ہوئے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ ہم سب سے زیادہ کمزور لوگوں کو بھرپور مدد فراہم کرسکتے ہیں۔ ابتدائی اوقات میں ہماری واپسی ہمیں ان لوگوں کو اور بھی مدد اور مدد فراہم کرنے میں مدد دے گی جو ہماری ضرورت ہے۔ ”

 

انہوں نے مزید کہا کہ ساتھیوں کی صحت اور حفاظت کو “انتہائی سنجیدگی سے” لیا گیا ہے۔

 

“[ہم] ساتھیوں اور صارفین کو محفوظ رکھنے کے لئے پی ایچ ای اور حکومت کی رہنمائی کے مطابق ہماری تمام سائٹوں کوویڈ محفوظ رہنے کو یقینی بنانے کے لئے پوری طرح پرعزم ہیں۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *